23.01.2014

Godkväll! 
Jag tänkte börja detta inlägg med att tacka min fina vän Frida som har fixat denna design åt mig. 
Underbart att en utav mina bästa vänner är grym på webbdesign. 

Ska försöka på mig detta med blogg igen, vet att jag lovat mig i flera omgångar att jag ska hålla fast mig till en 
blogg, jag har nog testat näst intill alla bloggportaler som finns för att hitta någon, men jag har alltid kommit tillbaka till blogg.se så det är nog menat att jag ska vara här. 
Hur som helst så är det mycket roligare och blogga när man har en snygg design, vilket jag har nu! 
Och ja, den är lite simpel men jag snöar in på det Less is more, att innehållet är det viktigaste .. fastar folk för ens blogg så hoppas jag verkligen inte det är för att personen har en snygg design utan för att hen skriver intressanta och roliga saker. 
 
Jag hoppas jag får både nya och mina läsare från andra bloggar följer med hit, och gör dom inte det
så fine. Jag bloggar inte för att få läsare utan för att jag ska skriva av mig, då 140 ord på twitter inte alltid räcker
och uppdaterar man för mycket på facebook så blir man ju dödad. 
 
Love,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: