24.01.2014

Godmorgon!
Fredagar är veckans bästa dag då jag är ledig. 
Sovit lagom länge, inte för länge så hela dagen försvinner, utan lagom.
Ska göra mig en macka till frukost nu och sedan ska jag nog sätta mig och komma igång med lite arbeten, ligger 
verkligen så efter i hur många som helst. Eller inte efter utan mer inte börjat över huvudtaget.
Brukar ta fredagar till och göra sånt, men jag får nog börja göra sånt på veckodagarna med.. 
Har till och med fått gå ner i arbetsdagar på jobbet tack vare skolan, vilket är jätte synd
för jag gillar verkligen mitt jobb, samt lönen blir mindre vilket betyder mindre pengar att ha kul för.. menmen
 
Nu ska jag göra mig en smörgås.

Love,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: