27.01.2014

Godmorgon!
Åh, måndagar som är så underbara. 

Jag började iallafall dagen med att sova mycket längre än vad jag borde, 
gick sen upp och duschade och gjorde sen mig lite frukost. 
Jag har som tur sovmorgon till klockan 13 på måndagar så att jag sov lite extra gjorde inte så mycket.
 
Helgen har iallafall varit perfekt. I Lördags så förfestade vi hos Linn med massa 
goa människor sen drog vi vidare till Harrys och där dansade och sjöng
vi tills vi varken kunde stå eller prata mer.
Bästa utav allt var ju att världens bästa vänner var med, och dom har jag inte träffat på jätte länge så det
var verkligen underbart. Underbar helg helt enkelt. 
Igår mådde jag som jag brukar efter en skön och grym utekväll.
 
Har som sagt sovmorgon idag och sen blir det svenska i skolan och efter det blir det jobb! 
 
love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: