Godkväll

Har faktiskt gjort lite skolarbete, både på religionen och på våran vetenskapliga rapport i Svenskan. 
Kommer nog kunna gå ut med gått samvete imorgon! Skönt det. 
Satt och gjorde arbetena med datorn uppkopplad på tv, såå skönt med stor skärm och att jag kunde 
ligga i sängen samtidigt (heheh) 
 
Nu ska vi snart äta här, som vanligt så blir det hemma gjorta hamburgare och pommes, standard 
fredagsmat här! 
Sen ska jag fortsätta arbeta lite mer Svenskan tror jag och senare lägga mig och kolla på 
The big bang theory! 
Imorgon ska jag till knalleland för att köpa främst eyliner och även se ifall tröjan jag prövade förraveckan är kvar! 
Livet går dock inte under ifall den inte är det heller, bara bra kanske.. så jag inte slösar pengar på det! 
 
 
Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: