15.03.2014

Godmiddag. 
Var ett tagsedan ni hörde något. Och ja, jag lever, ni behöver icke vara oroliga.
Min dator är tillbaka sedan ungefär två veckor (?) tillbaka så jag borde kunnat blogga för längesedan.. men som vanligt så tappar jag sugen med blogg efter ungefär en månad :D
 
Det är mindre än 3 månader kvar till studenten och jag kunde inte vara lyckligare över det än vad jag är! 
Ska bli såå skönt och känna att 13 år i skolan är äntligen över. 

Jag var på en arbetsinterjuv ang ett sommarvikariat för några veckor sedan som 
jag fått positiv feedback på! 
 
Jag har fortfarande ingen baldejt och biljetterna släpps i april, 
jag har en balklänning, men inga skor eller väska. 
Har en studentmössa men ingen studentklänning. 
 
Nu vet ni vad jag gjort sen vi hördes senast. 
 
Love, 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: