Jag ger fingret till dig!

 
Jag ger fingret till dig, och er som aldrig någonsin trott på mig. Till dig som beteede dig som en lärare som trodde på mig, till dig som beteede dig som en vän men som ändå inte trodde på mig. Till er ger jag fingret och hoppas att karma kommer och tar er. 
 
Jag ska lyckas nu. Jag ska det. Jag ska visa er att jag kan, Matildha som alltid hatat skolan, som aldrig ansträngt sig och som aldrig egentligen har brytt sig, jag ska visa er att den tjejen kan, hon kan. 
 
Jag ska imorgon på upprop på vuxenutbildninge i Borås, där ska jag börja läsa Matematik 2B för att sedan ta Naturkunskap 2 för att efter det söka till sjukskötskeutbildnigen på högskolan. Jag ska alltså visa er att jag kan ta mig i kragen, jag kan anstränga mig för att få bra resultat och jag kan visst komma in på högskolan. 
 
Jag säger fuck you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: