Nu tänkte jag börja blogga igen.

Japp. 
Jag tänkte ge detta en chans, igen. Ni anar inte hur många gånger jag startat en blogg, trott att jag ska bli "jätte populär" och då alltså gått in med hjärta och hjärna i det .. men sen, några veckor senare så bara nepp. Förstår inte vad det är som gör att jag ändå aldrig inte riktigt stannar kvar som "bloggerska", för jag tycker ju det är skönt att srkiva av mig, att kunna säga vad jag vill (näst intill) utan att bry mig, för en mode-sköhet-blablabla blogg är inget för mig, utan jag har en blogg för att skriva, för att dela med mig. Inte för att skriva varje timme om vad jag ätit. 

Så nu tänkte jag ge det en chans till, kanske försöka faktiskt skriva av mig, att dela med mig av mina tankar och hur jag tänker om allt? Who knows? 
 
Så hur är det i mitt liv? Sist jag skrev var det 21 dagar kvar till studenten, nu är det fyra månader nästan exakt sen jag tog studenten. Studenten var den bästa dagen i mitt liv, jag överdriver inte och jag vet att många säger det men jag lovar på heder och sammvete att det faktiskt var den bästa dagen jag varit med om. Även fast jag gick upp klockan  5, att katterna satt och glodde på mig och verkligen sa "vafan gör du uppe kärring, gå och lägg dig" och trots att jag var igång i 24h så avgudade jag den dagen. Tänkte först att jag skulle skriva hur dagen var men äsch, näe, kommer garanterat börja gråta då. 
 
Så vad gör jag nu då?
Jag var ju  semestervikarie i hemtjänsten i Viskafors under sommaren, vilket var helt underbart och jag hade en sån tur att jag fick stanna kvar som vikarie efter det med OCH jag har faktiskt fått arbeta en hel del efter det med, och nu har jag även fått lite tider på ett schema, vilket är gudarsskönt då jag verkligen stormtrivs där. Jag har även fått en tjänst som kontaktperson inom LSS i Borås, kort och gott så betyder det att jag är kontkatperson för en kille med lite speciella behov så att säga. Förutom det så söker jag lägenheter för fullt, vill så himla mycket komma ifrån Mark och in till Borås och så börjar jag skolan imorgon igen, japp jag börjar skolan igen.
 
Japp, jag ska börja skolan igen, jag ska dock läsa Matematik 2B på närdistans så jag går inte i skolan som "vanligt"  och mer om det får la ni en annan dag, om jag ens kommer fortsätta blogga, det vet man aldrig 
 
 
- love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: